تهیه، تدوین، بروزرسانی و اجرای دستورالعمل های مالی بر اساس قوانین و مقررات جاری.
ثبت رویدادهای مالی به صورت روزانه و نگهداری کلیه حسابهای دارایی، بدهی ها و سرمایه شرکت.
تهیه تراز تلفیقی از عملکرد مالی شرکت بصورت ماهانه و بررسی و ثبت آن در دفاتر قانونی شرکت.
تعیین، تامین، نظارت و کنترل منابع مالی و مراکز هزینه شرکت.
پرداخت کلیه هزینه های پرسنلی، اداری، رفاهی، سرمایه ای و دیون پرداختهای انتقالی براساس مقررات مربوطه.
تهیه صورتهای مالی و اظهارنامه های مالیاتی و... شرکت در مقاطع مورد لزوم.
تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت
|