• تامين رضايتمندي مشتركين از طريق ارائه برق مطمئن
  • ارائه خدمات با كيفيت بالا از طريق نظارت دقيق و مستمر بر پروژه‌ها
  • توجه به اخلاق و شئونات اسلامي و اجرای طرح‌تکریم ارباب‌رجوع
  • حصول اطمينان از كيفيت برق تحويلي به مشتركين
  • شفافيت و صداقت در پاسخگويي به مشتريان
  • شفافیت و صداقت در پاسخگويي و احساس مسئوليت در قبال شكايات و خاموشي‌ها و قطع برق
  • تامین كالا وتجهيزات برقي استاندارد و با كيفيت بالا
  • حفظ اطلاعات مالی و شناسنامه‌ای و هویت متقاضیان و مشترکین
  • مکانیزه‌نمودن فعالیت‌ها به منظور پاسخگویی حداکثری به خواسته‌های مشترکین
  • خدمت‌رساني بي‌وقفه، روان، سهل، موثر و متواضعانه به كاركنان و ارباب‌رجوع
  • گردش شفاف اطلاعات، پاسخ گويي مسئولانه، تعامل سازنده با ارباب‌رجوع و ارتقاي سطح اعتماد عمومي آنان
  • اعتلاي سلامت كاري، رعايت عدالت و هم‌افزايي در تعامل با نقش‌آفرينان
  • اعتقاد به هم‌افزايي، كارگروهي و همگرايي
  • وفاداري به اصول ايمني، بهداشتي، حفظ محيط‌زيست، صرفه‌جويي و تقدم كيفيت بر كميت
  • تمركززدايي و اصلاح و بهينه‌سازي ساختار


6.1.5.0
گروه دورانV6.1.5.0